maandag 16 december 2013

Review: Action nepnagels

Vandaag een review over nepnagels van €1,-
In het vorige artikel had ik deze nepnagels op! Ik heb ze wel zelf gemaakt met glitters, maar de 'basis' zijn nepnagels van 1 euro! 
1 euro?! Ja, nepnagels voor €1,- ben je benieuwd wat ik van deze nepnagels vind, kijk dan snel mee!

Deze nepnagels komen van de action, en ze zijn in meerdere 'kleuren' verkrijgbaar. Vandaag gebruik ik de french manicure nagels.
Ik ben er super positief over, en ik ga ze snel weer kopen!
De nagellijm: www.denagelfabriek.nl


Kijk hier de video review



Wat vind jij van de action nepnagels?
Had jij in de gaten dat bij het vorige artikel, dat het nepnagels waren van €1,-?


2 opmerkingen:

  1. ik wil zien hoe je die glitter nagels hebt gemaakt, wil je het voor de kerst doen?
    ik ga de nagels ook kopen, en de lijm ook want ik wil ook van zulke mooie nagels hebben als jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien klinkt het stom maar wil je laten zien hoe je je eye liner hebt gedaan het ziet er namelijk heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!