zondag 8 december 2013

Na een lange winterslaap, roze glitter nagels

Ik heb een lange 'winterslaap' gehad, ik heb het de laatste tijd erg druk gehad, en daardoor heb ik niks kunnen doen voor NailThingsx. Het spijt mij heel erg, maar ik hoop dat jullie het begrijpen! Er komen veel leuke artikels en filmpjes aan, en ik hoop dat ik samen met jullie de draad weer lekker op kan pakken! 


Als eerste wil ik jullie super, super, suuuuuuper erg bedanken, ik heb 138 abonnees op Youtube!! Ik ben jullie hiervoor echt super dankbaar, en er komt zo snel mogelijk een winactie aan! (Klik hier om naar mijn Youtube kanaal te gaan)
Tijdens mijn 'winterslaap' heb ik ook iets bedacht, wat mij zelf erg leuk lijkt. Ik heb een heel nieuw deel op NailThingsx gemaakt, namelijk een fotoboek! Hier in plaats ik foto's van mijn nagels, wat ik zelf heb gemaakt, hierbij moet je denken aan gel, acryl en nailarts! Zo heb je een leuk overzichtje van wat ik zoal doe!

Laten we nu maar gaan beginnen met mijn nagels!
Ik heb mijn nagels mooi gemaakt, en ik wilde jullie dit graag laten zien.
Ik heb tijdens mijn 'winterslaap' natuurlijk niet stil gezeten. Ik heb veel filmpjes gekeken, en informatie opgezocht hoe je nou perfecte nagels maakt. Ik heb het zelf ook veel uitgeprobeerd, en hier een resultaat! 

Ik heb een roze glitter manicure gemaakt.
Deze nagels heb ik gemaakt met gel, maar je kan het zelf ook gewoon doen met normale nagellak.



Ik heb als eerst de basis van gel nagels aangebracht. (Kijk hier voor het filmpje dat ik heb gemaakt) Daarna heb ik mijn potje gepakt met glitters. Ik heb ontzettend veel glitters, maar dit keer ben ik gegaan voor budget glitters. Een tijdje terug kocht ik bij Action een potje met 6 verschillende kleuren glitters. Het is niet officieel voor je nagels, maar je kan het er wel gewoon voor gebruiken :) 



Dit potje was ongeveer rond de €1,30 lekker goedkoop dus! Er komt binnenkort nog een uitgebreid filmpje online, hoe je het beste met glitters kan werken op je nagels. Zelf heb ik het nu op een lekker makkelijke manier gedaan, waardoor de glitters gewoon goed blijven zitten. 
Eerst bracht ik een laagje transparante gel aan, (een topcoat kan ook) en daarna strooide ik er wat glitters overheen.




Er zitten 6 verschillende kleuren in, blauw, groen, rood, zilver, goud en paars/roze. Ik gebruikte de paars/roze kleur, ik ben er nog niet helemaal uit of het nu paars of roze is, maar de kleur is in ieder geval super mooi!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, als je deze nagels ook hebt gemaakt, maak er dan een foto van en stuur ze naar me via de mail of Twitter! 





2 opmerkingen:

  1. ik vind je nagels echt mooi! zou je een filmpje willen maken hoe je die hebt gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een stomme vraag maar.... ik heb onlangs ook een potje in de action gekocht maar krijg er echt geen glitter uit , hoe wel ?? grts

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!