maandag 9 september 2013

Blog update - 9 september

Vandaag even een kort artikeltje, namelijk een blogupdate. Ik wil het een en ander vertellen, dus lees snel veder!

Ik weet niet of ik het wel leuk vind om dit artikel te schrijven. Ik zit dit keer ook niet heel vrolijk achter mijn laptop.
Ik heb een best grote verandering voor NailThingsx. Zoals jullie de laatste tijd wel merken, is het heel stil, en komen er maar weinig artikels online.
Helaas is mijn school ook weer begonnen, en al mijn vrije tijd moet ik gebruiken om te leren. Daarom heb ik besloten om ipv. iedere dag 1 artikel, iedere zaterdag 1 artikel. 
Ik baalde iedere dag weer, oh nee weer geen artikel online gezet.. Ik hoop dat dit makkelijker werken word. Eerst had ik de druk dat ik iedere dag een artikel online moest zetten, nu hoeft dat alleen nog op zaterdag. Als ik meer tijd heb, komen er dan meer artikels, maar voor nu vind ik 1 x per week genoeg, omdat ik het heel druk heb en ik wil wel met veel plezier aan mijn blog werken!

Even kort samengevat: vanaf nu alleen op zaterdag een artikel en als ik door de week tijd heb, komt er een extra artikel.

Hou NailThingsx aankomende tijd goed in de gaten, want ik kan alvast verklappen, er komt een hele leuke winactie aan, met veel winnaars!

xxxxx Anouk
Heb je ideeën voor leuke artikels of filmpjes, laat het dan bij de reacties achter! 

1 opmerking:

  1. Ah jammer...
    Dit werkt denk ik wel iets beter ja, geen druk voor iedere dag een artikel, wel heel jammer, NailThingsx is een van mijn meest favorite blogs!
    Ik hoop dat ik voortaan iedere zaterdag kan genieten met een kop thee, en NailThingsx op mijn iPad aan!

    Ik vond destijds de battle wel leuk, grey vs grey. Wil je dit binnenkort doen met rood?
    Filmpjes over unboxings, shoplogs en hoe je gel nagels zet vind ik super leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!