donderdag 22 augustus 2013

Spaanse nagellak

Een paar weken terug was mijn beste vriendin naar spanje op vakantie geweest! Daar had ze super lief, voor mij een paar dingetjes mee genomen, waar onder een ontzettend mooie zilveren crack nagellak!
Ik vond hem er super mooi uit zien, maar ik wist niet, welke kleur er nou mooi onder zou staan.
Jullie hebben niet veel aan het merk, maar wel als inspiratie, voor als jij ook een zilveren crack nagellak hebt!


De nagellak is van het merk Yes L♥ve, en het is nummer 2. Ik heb een foto gemaakt van de lak, met flitser.
Zo zie je de glitter echt super mooi!
Deze lak is gekocht in Spanje, dus niet verkrijgbaar 
in Nederland. Misschien kun
je hem wel krijgen via webshops, maar ik heb dit 
merk zelf nog nooit gezien.

Als basis gebruik ik 4 verschillende kleuren. Dit is alleen voor de swatches, als 
ik deze lak op mijn nagels draag, doe ik er natuurlijk maar 1 kleur onder :)


Ik gebruik, van links naar rechts:
Miss Sporty 320 (blauw)
Trind CC172 (roze)
Catrice 39 Black Tot The Routes (zwart)
Miss Sporty 465 (paars)


Deze kleuren leken mij wel mooi voor bij zilver.
Ik heb van iedere lak, 1 laagje aan gebracht. De lak hoeft niet perfect te dekken,
omdat de crack een groot deel van de nagel bedekt.



Als ik de crack er over doe, zien mijn nagels er zo uit.
Ik vind het echt een super mooi effect hebben!
Ik vind zelf met een roze onder laag het mooiste.
Ik vind dat deze lak echt super mooi 'kraakt'!

Welke kleur vind jij het leukste?
En ken jij het merk Yes L♥ve?
xx Anouk



2 opmerkingen:

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!