zaterdag 5 oktober 2013

Bestelling MetoeNails (unboxing)

Ik heb een paar dagen terug had een bestelling geplaatst bij MetoeNails, een super leuke webshop vol nagelspullen. Ik heb voor jullie mijn menig over de producten en natuurlijk een unboxing filmpje omdat ik het zelf maar al te leuk vind om van andere mensen te zien!
Benieuwd naar wat ik allemaal heb besteld, en wat ik er van vind, lees dan zeker veder!

Zoals ik al zei is MetoeNails een webshop met allerlei verschillende nagel producten. Het is geen webshop voor de 'normale' nagellak freak. Ze hebben nagellak maar daar gaat het niet heel erg om. Ze verkopen producten van goede kwaliteit zoals, gel, acryl, gellak en heel veel leuke nailart!
Ik heb al gel producten en een paar gel lakken. Het enige wat nog ontbrak was de acryl en nail art glitters, en dit heb ik ook besteld!



Wat ik heb besteld met prijzen:
- Acryl basis pakket: €24,95
- Penseel Reiniger: €3,40
- Tip remover: €3,40

Mijn menig
Ik vind de kwaliteit er goed van de producten, alles werkt erg goed en de prijzen zijn lekker goedkoop en betaalbaar. Ergens had ik gehoopt dat de glitter potjes iets groter zouden zijn, maar voor 1 nagel hoef je maar weinig glitters te gebruiken dus de kleine potjes hebben genoeg inhoud en handig op te bergen.

De klantenservice vind ik echt geweldig! Zoals je in het filmpje kan zien is er iets mis gegaan met het verzenden. Een aantal potjes zijn tijdens de verzending los gegaan. Ik had hier foto's van gemaakt en naar MetoeNails gemaild. Ik kreeg dezelfde dag al reactie dat ze het erg jammer vinden en dat het hun spijt. Ze zouden een aantal nieuwe potjes op sturen, en een extraatje er bij. Dit vind ik echt heel netjes! De nieuwe potjes die ik kreeg zaten netjes in een zakje en waren niet open gegaan. Ik had als extraatje 12 potjes met super leuke glitters voor de kerst/winter gekregen! 

Als ik weer producten nodig heb op het gebied van gel, acryl of nail art, ga ik zeker bij MetoeNails bestellen!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en kijken, en vergeet niet om een kijkje te nemen op MetoeNails.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!