woensdag 26 juni 2013

De basis van Gel Nagels - Tutorial

Ik gebruik nu al een paar weken, met veel plezier de gel van de Nagelfabriek.
Ik ben ontzettend tevreden over deze gel.

Als ik op Twitter een foto stuurde, reageerde er veel mensen: wat is gel, wat is er anders aan gel dan gewone nagellak, dat is toch gewoon nagellak, wat lijkt op gel. 

Omdat (tot mijn grote verbazing) veel mensen niet weten wat gel is, heb besloten om er een paar filmpjes over te maken, en een paar artikels over te schrijven.

Ik begin als eerst met een filmpje, als basis. Zodat jullie er al iets meer van snappen.
Dit filmpje heet dan ook, De basis van Gel Nagels - Tutorial. 
Ik laat zien, hoe je gel gebruikt, en wat je gebruikt, en wat je moet doen, en in welke volgorde. De kleur heb ik weg gelaten uit het filmpje. Binnenkort komt er weer een Gel Tutorial, en daar in ga ik ook kleur gebruiken. 
Zo ga ik om de 2 weken een stapje hoger met het niveau, om jullie alles te leren over gel! (Gel blijft minstens 2 weken zitten, dus om de 2 weken zien jullie een nieuw filmpje of artikel!)

Als je de basis van gel nagels wilt zien, klik dan hier om naar het filmpje te gaan, waarin ik laat zien, wat ik gebruik en hoe ik het gebruik.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Laat hier onder bij de opmerkingen even achter, wat je er van vind, als ik iedere 2 weken een gel filmpje en/of artikel maak.
xx Anouk.

11 opmerkingen:

  1. Jij bent echt DE blogger waar ik altijd al naar opzoek ben geweest!
    Ik wil al zo ontzettend lang meer te weten komen over gel nagels, maar heel veel bloggers doen het niet. De bloggers die het doen, weten er weinig van, en het is vaak niet duidelijk.

    Bij jou is het echt super! Je houd er rekening mee, dat heel veel mensen niks weten over gel nagels, en je doet het netjes is stappen, en super duidelijk!

    Super fijn! Ik hoop veel van je te kunnen leren, je bent de beste blogger ooit!
    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sanne!
      Bedankt voor je lieve reactie <3
      Ik hoop dat je veel leert van me!
      xx Anouk

      Verwijderen
  2. ik ben het echt helemaal met sanne eens, je bent echt super!
    je weet er alles van, en je doet het super goed!
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEYYY

    Wij vinden je echt een super goede blogger!
    Wat sanne zegt, klopt helemaal, WE LOVE YOU!

    We kijken altijd iedere dag of er een nieuw artikel is, en we zijn ook allebei geabonnert op je youtube kanaal, en we kijken al je flimpjes!

    Wij vinden je echt super, en je moet NOOIT meer stoppen met bloggen, jij kan nog wel de grootste blog krijgen van nederland als je zo door gaat!

    Super super super!
    xxxxxxxxxxxxxxxxx van Tara en Ymkee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Tara en Ymke!
      Ontzettend bedankt voor de lieve reactie <3
      Leuk dat jullie altijd kijken op mijn blog, en naar mijn filmpjes!
      Super lief!
      xx Anouk

      Verwijderen
  4. Fijn dat je het is stappen gaat doen!
    Wanneer komt het volgende filmpje?
    En wat ga je in het volgende filmpje doen?
    En ja, ik heb NOG een vraag, ga je ook een keer van die verleng dingen gebruiken?

    xx Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Roos!
      Het volgende filmpje komt denk ik maandag, wat ik dan ga doen is nog een verassing!
      Ja, ik ga ook een keer 'verleng dingen' gebruiken (Dat heten tips :) )

      xx Anouk

      Verwijderen
  5. dat moet je echt doen!!!!!!!!
    iedere 2 weken een filmpje over gelnagels, en dan steeds iets moelijker, super leuk bedacht, en zo word het ook heel duidelijk voor mensen die niks van gelnagels weten, zoals ik dus!!!!!!

    je hebt echt een super leuke blog!!
    ik vind het ook leuk, eerst had je niet zo vaak artikels, maar nu heb je iedere dag een nieuw artikel, en veel filmpjes!!!!

    ik denk dat heel veel mensen het met mij eens zijn!!!!
    xxxxxxxxxxxx van anne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt benieuwd naar je volgende gelnagel filmpjeee!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. welke producten gebruik je precies? ik wil ook gel hebben, en nu jij het gaat 'uitleggen' mag ik het ook van mijn moeder!!!!!
    groetjess x annelies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Annelies!
      Ik gebruik een gel set van de nagelfabriek.
      Hier kun je zelf kijken welke set je wilt: http://www.nagelfabriek.nl/gel/uv-gelsetjes

      Voor meer informatie over de set die ik heb: http://www.nailthingsx.blogspot.nl/2013/06/unboxing-de-nagelfabriek.html

      Leuk dat jij nu ook gel mag, ik weet zeker, je gaat er veel plezier mee krijgen!
      xx Anouk

      Verwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!