vrijdag 28 juni 2013

Q&A - Aankondiging - Stel je vraag!

Ik ga ook een Q&A doen. Een Q&A houd in, dat jullie mij vragen stellen, over alles wat je maar wilt weten, en dat ik die vragen dan beantwoord in een filmpje!
Nu is mijn vraag aan jullie, willen jullie mij vragen stellen, voor de Q&A? Het mag over alles gaan. Je mag alles vragen wat je wilt vragen over mij!

Je kunt je vraag stellen door twitteren, met hashtag #QABYNAILTHINGSX
Of hier onder bij de opmerkingen je vraag achterlaten.
Of je kunt me een mailtje sturen via het e-mail adres: nailthingsx@hotmail.com


Ik zou het erg leuk vinden als je me een vraag stelt, dus doe dat zeker! 
xx Anouk

14 opmerkingen:

  1. Hoe oud was je toen je met nagellak begon?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DIT IS EEN VRAAG, DUS DIT MOET JE BEANTWOORDEN IN HET FILMPJE:
    Wil je een keer een roomtour doen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je favorite nagellak merk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je mooiste lakje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoeveel lakken heb je?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je 1 ding gratis zou mogen uitkezen/kopen, wat zou dat dan zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heyy ik heb een paar vragen !
    - welke makup gebruik je?
    - wat is je favo makup merk?
    - wat is je favo nagellak merk?
    - wat doe je voor dat je je een filmpje gaat maken?
    - wat doe je sochtends altijd?
    - wat gebruik je liever, gel of gewone nagellak, en waarom?

    Het zijn heel veel vragen, maar ik hoop dat je het wel leuk vind!
    xxxx Bibii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welk beautyproduct kun jij absoluut niet missen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je van een merk 100 lakken gratis mag uitkiezen, welk merk zou dat dan zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je een keer een blogger zou ontmoeten, wie zou dat dan zijn?
    Waar ben je het meest blij mee?
    Wat vind je een nadeel van nagellak?
    Wat kies je? 1 vriendin die je 100% kan vertrouwen, of 10 vriendinnen die je 50% kan vertrouwen?
    Hoelang ben je met je nagels bezig, als je ze gewoon lakt?

    Xxxx malika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welk budget merk nagellak raad je aan, maar geen essence?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe lang heb je je youtube kanaal nou?
    Hoe ben je er op gekomen, om een blog te beginnen, en filmpjes te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is op dit moment je favo liedje?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb je een verslaving? (Op het gebied van nagels. Bijv nagelbijten)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!