donderdag 27 juni 2013

Shoplog Etos - Miss Sporty

Vandaag heb ik een heel klein kort artikeltje voor jullie.
Ik heb gisteren lekker geshopt bij de Etos! Ik had al wat lakken van Miss Sporty, maar ik had eigenlijk nooit meer lakken gekocht van Miss Sporty.
Ik vind Miss Sporty een ontzettend goed nagellak merk. De kwastjes zijn erg fijn, ze hebben mooie kleuren, en de lakken dekken echt ontzettend goed! 

Ik heb 9 nieuwe lakken gekocht. De 'standaard' collectie van Miss Sporty, heet de Clubbing Colour- collectie.  Deze zijn te herkennen aan de witte doppen. Van deze lijn heb ik 7 lakken gekocht.
Ook is er (denk ik) een limited edition lijn. Deze lijn heet de Metal Flip- collectie. Van deze lijn heb ik 2 prachtige lakken gekocht.

Ik heb voor nu geen foto's van de lakken. Deze volgen later, in reviews. Wel kun je de lakken zien in het filmpje hier onder. Onder de video staan de nummers, en een omschrijving van de lakken. 
Als je de video via Youtube wilt bekijken, kun je hier klikken, om naar de video te gaan. Als je dan toch op Youtube zit, zou je dan op mijn kanaal willen abonneren? 




De volgorde van de lakken hier onder, is de zelfde volg orde, zoals je het net hebt gezien in het filmpje.

- 453, dit is een super mooie bananen kleur geel, waar ik al ontzettend lang naar opzoek was, na dat ik de gele lak van de clairs had ge reviewd voor jullie. Na die ene keer gebruiken, was de lak op.. En eindelijk heb ik PRECIES de zelfde kleur gevonden! Ik ben zo happy! Ik heb hem gelijk op gedaan op mijn teen nagels! Binnenkort doe ik hem ook op mijn 'hand' nagels, en dan komt er een review over. Als je een beetje een idee wilt krijgen over de kleur, klik dan hier om naar de gele clairs lak te gaan!
-304, ik ben er nog steeds niet uit of het rood of roze is.. Ik noem het gewoon lekker kersen roze! Hij lijkt me erg mooi, en ik ben super benieuwd naar deze kleur!
- 346, een mooi groen kleurtje. Hij heeft iets speciaals in zich, dus ik weet hem niet heel goed te omschrijven..
- 320, mijn nieuwe liefde! Een prachtig zee blauwe kleur! Ik heb hem op een teen nagel zitten, en ik vind hem ontzettend mooi! Hier van ga je snel een review vinden!
- 465, deze lak heb ik bij meer mensen gezien. Hij ziet er gewoon paars uit, maar veel mensen zeggen dat hij op je nagels er heel anders uit ziet, dus ik ben erg beniewd!
- 328, ook bij deze lak heb ik de vraag, ben jij paars of blauw? Het is of een hele donkere paars, of een hele donkere blauw.. Ik weet het echt niet! 
-313, de enige Miss Sporty lak met een shimmer, die ik heb. Het is een heeeeeeele mooie donker paarse kleur, met daar doorheen, een brons-roze-gouden shimmer.

De 2 Metal Flip lakken:
- 040, deze kleur is ontzettend moeilijk te omschrijven.. Het is een zwart achtige lak, met  paars, groen en goud door zich heen. Ik vind hem zelf een beetje lijken op Genius in the Bottle van Catrice.
- 020, een lila paarse kleur, met blauw, groen en geel door zich heen. Als ik de dop open maak, maakt deze lak mij ontzettend nieuwsgierig! 

Ik had gedacht dat het een kort artikel zou worden, maar hij is nog best groot geworden..
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Welke lak lijkt jou het mooiste, en van welke lak wil jij zo snel mogelijk een review?

xx Anouk

1 opmerking:

  1. Jammer dat je geen fotos hebt, maar het filmpje maakt het weer goed :)
    Ik ben super benieuwd naar de metal flip lakken, en de gele. ik wil ook graag een banaan gele nagellak, dus misschien is die van miss sporty wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!