zaterdag 22 juni 2013

Je telefoon hoesje op pimpen met studs!




Hoi!

Ik vond mijn hoesje maar een saai hoesje. Het was een roze leren flip case. Ik zat te denken, hoe kan ik van dit saaie hoesje een leuk hoesje maken? Toen bedacht ik dat ik nog studs heb. Ik begon te denken, hoe kan ik de studs er op doen, en welke waar. Ik ben er even mee bezig geweest, en toen ik wilde beginnen, dacht ik, ik maak er een filmpje van, als inspiratie voor jullie!
Ik laat vandaag aan jullie zien hoe ik mijn hoesje heb ge pimpt met studs!


Wat je nodig hebt:
- Een hoesje. Ik raad een hoesje aan, met een effen kleur. Anders word je hoesje te druk.
- Goede sterke lijm.
- Studs, of iets anders waar je je hoesje mee wilt op pimpen. Bijv. lint, stras steentjes, stickers, stiften.

Ik gebruik de studs van de Action. Deze heb je kunnen zien in mijn vorige shoplog. Een wiel met studs kost €2,-. Ik gebruik stud wiel nummer SS16. Hier zitten grote vierkantjes en driehoekjes in, in het goud, zilver en brons, en ronde stras steentjes, in het zilver, brons en oranje. 
Ik gebruik de zilveren driehoekjes




 
Om te zien hoe ik de studs heb aan gebracht, kun je hier klikken, om naar het filmpje te gaan, waarin ik laat zien hoe ik mijn hoesje op pimp! 



   
Ik hoop dat jullie deze DIY leuk vonden!
Wat vinden jullie van mijn hoesje?
xx Anouk

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Soms worden hoesjes lelijk en druk, als je ze zelf oppimpt, maar die van jou is echt super mooi! (ik kijk en lees vaker dat mensen zelf hun hoesej op pimpen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er een filmpje bij hebt gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!