zondag 18 augustus 2013

Battle: grey vs grey

Ik zat even naar mijn nagellak stash te kijken, toen ik er achter kwam, dat ik best wel veel kleuren heb, van verschillende merken. Ik heb toen het volgende bedacht: battles tussen verschillende merken!
De eerste battle, is met de kleur grijs! Ik heb 3 grijze lakken, en wat mij opviel, ik heb alle 3 de kleuren nog nooit gebruikt! Maar, dat maakt de battle nog leuker!


De battle gaat tussen Miss Helen, Catrice en Trind!

Ik ben zelf niet bekent met het merk Miss Helen. Ik wist er helemaal niks van. Ik heb hem een keertje gekregen, en er toen niks mee gedaan. Toen ik de kleur ging zoeken, zag ik dat er op de achterkant HEMA B.V. staat :) 
Dit is kleur 406

Catrice is waarschijnlijk een van de meest bekende budget merken. Ik gebruik een grijze lak, uit de nieuwe collectie, dus hij is nog verkrijgbaar! Het is een donker grijze lak, maar super interessant!
Dit is kleur: 34 Squeeze Me

De 3e en laatste grijze lak, is van mijn favorite nagellak merk, Trind! Het is een lak uit de Caring Colors lijn. Het is kleur: CC125



Na de eerste laag, zagen mijn nagels er zo uit:

Van links naar rechts: Trind, Catrice, Miss Helen.
De Trind lakt al helemaal volledig. De Catrice lak, dekt goed, maar een 2e laag is wel nodig. De Miss Helen lak, heeft echt nog een 2e laag nodig. Hij dekt, erg slecht in 1 laag.

Ik heb op al mijn nagels, een 2e laag aangebracht, en toen zagen mijn nagels er zo uit:

Van links naar rechts: Trind, Catrice, Miss Helen.
De Trind lak is echt prachtig met 2 lagen! De Catrice lak dekt nu ook heel mooi. De Miss Helen lak, dekt nu ook beter, maar nog steeds niet perfect.

Zelf vind ik de Trind lak het aller mooiste. De kleur is heel mooi, en dekt super goed.
De Catrice lak is mooi, maar heel donker, wat ik zelf best jammer vind. Ik vind hem zelf meer lijken op donker groen.
De Miss Helen lak heeft niet veel indruk gemaakt bij mij. Het is een best waterige lak, waardoor hij niet goed dekt. De kleur grijs vind ik opzicht best mooi, maar ik vind persoonlijk dat de glitter, de lak erg verpest.

Als je opzoek bent naar een mooie grijze lak, raad ik je Trind aan. Trind is dan wel iets duurder, maar je krijgt dan wel echt goed waard voor je geld!
De minst mooie lak, vind ik helaas,


de Catrice lak. Het is een hele mooie lak, maar bij deze battle eindigt hij op de laatste plaats. 

Welke lak vind jij het mooiste, en welke het minst mooie?
Laat het hier onder bij de reacties achter!
xx Anouk

--------------------------------------------------------------------------------
Volg jij NailThingsx ook al op Bloglovin, om op de hoogte te blijven van de nieuwste artikels? Zo nee, klik dan snel hier om mij te volgen!

3 opmerkingen:

  1. Dit is mijn top 3: trind, catrice, miss helen.
    Ik vind het alleen zo jammer dat trind zo duur is, maar de lakken zijn dan wel super goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die van miss helen het mooiste! maar ik hou dan ook echt super erg van glitters! ik vind die van trind ook heel mooi, en die van catrice is voor mij iets te donker!
    leuk artikel! wil je dit ook een keer met roze doen? :)

    groetjes, lena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Die grijze lak van Trind! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!