zaterdag 17 augustus 2013

♥ Shoplog Turkije ♥

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik op vakantie geweest naar Turkije! Het internet was te slecht, om iets aan NailThingsx te doen...
Ik heb een paar dingetjes gekocht, maar jullie wilden het graag zien, dus ik heb er een filmpje van gemaakt!


Voor de mensen die het willen weten, ik was in het plaatsje Side, dat ligt naast Antalya.
Ik heb niet veel gekocht, maar het is toch leuk om even te kijken!



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! 
Ik ben al weer druk bezig met producten testen, artikels schrijven en filmpjes maken!

Hopelijk tot ziens op NailThingsx!
xxx Anouk

------------------------------------------------------------------------------------
Volg jij NailThingsx ook al op Bloglovin, om op de hoogte te blijven van de nieuwste artikels? Zo nee, klik dan snel hier om mij te volgen!

2 opmerkingen:

  1. Dat chanel tasje is echt suuuper leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Die michel kors tas ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!