dinsdag 20 augustus 2013

Liebster Award!


Ik werd gisteren avond gemaild, door Maaike (NiceNailss) dat ze mij had genomineerd voor de Liebster Award! Ik vind het echt super leuk dat ik hier voor ben gevraagd!
Voor de mensen die niet weten wat Liebster Award is, iemand verzint 11 vragen, en die 11 vragen, stelt die gene, aan 11 bloggers, die de vragen dan moeten beantwoorden in een artikel!
Kijk je mee naar de vragen, en mijn antwoorden?
De vragen zijn gesteld door Maaike, van NiceNailss! NiceNailss, is een blog vooral over beauty, en fashion, dus neem daar zeker ook een keer een kijkje!


Laten we nu maar gauw over gaan, naar de vragen!

1. Wat vindt je het leukste aan bloggen?
Ik hou van nagellak testen, en swatchen, en daarna lekker op mijn laptop een artikel schrijven!

2. Wat is je favoriete nagellak merk? 
Ik vind Trind toch echt de beste nagellak, de kwaliteit is echt super! De prijs is iets hoger als normaal, maar je krijgt wel echt waard voor je geld!

3. Gebruik je altijd topcoat wanneer je nagellak op hebt?
Ja! Ik gebruik altijd een base en topcoat! Ik vind dat een topcoat, je nagels helemaal afmaakt! 

4. Draag je elke dag makeup?
Ja, ik draag niet veel make-up, maar wel iedere dag, doe ik foundation, concealer, eyeliner en mascara op, en soms doe ik ook lipstick op!

5. Wat is je doel voor je blog?
Ik wil een grote, veel bezochte blog krijgen! Ik wil er niet mijn werk van maken later, omdat mijn grootste droom nog steeds nagelstyliste is! Ik zou NailThingsx, dan graag als bij baantje doen!

6. Wat is je grootste blog-voorbeeld?
Mijn grootste voorbeeld, is BeautyNailsFun. Ik wil eigenlijk later precies het zelfde doen als Ramona! Nagelstyliste, met een blog! 

7. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Paarden vertroetelen, poetsen en rijden! En ik vind nieuwe nagellak kopen ook geweldig om te doen!

8. Als je een andere blog aan zou maken, waar zou die dan over gaan?
Ik denk dat het een beauty blog zou worden. Ik heb een paar jaar terug, beauty filmpjes gemaakt op Youtube, maar dat was niet z'n groot succes, dus daar was ik mee gestopt. 

9. Hoe ben je op het idee gekomen om een blog te beginnen (twitter/youtube ect.)
Ik vond het erg jammer dat mijn beauty filmpjes geen succes waren. Ik merkte dat ik steeds meer met mijn nagels bezig was, dus toen besloot ik een nagel blog te beginnen! Later leek het me leuk om weer te beginnen met filmen, en dit keer is het wel een succes! Yeah!

10. Wat vind je het leukste om met je vriendinnen te doen?
Het liefst ga ik samen paardrijden, maar anders ga ik mijn nagels lakken! Shoppen doe ik natuurlijk heel graag met mijn lieve vriendinnetjes!

11. Welke kleur nagellak draag je het liefst op je nagels?
Momenteel vind ik mint groen erg mooi, maar dat veranderd altijd mee, met het seizoen. In de winter draag ik liever wat donkerdere kleuren. Mijn all time favorite is denk ik roze, omdat het overal bij past, en het is gewoon een leuk kleurtje!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Ik heb veel plezier gehad met het maken van de vragen!
xx Anouk


--------------------------------------------------------------------------------

Volg jij NailThingsx ook al op Bloglovin, om op de hoogte te blijven van de nieuwste artikels? Zo nee, klik dan snel hier om mij te volgen!

4 opmerkingen:

  1. knap van je, dat je toch opnieuw hebt geprobeert, om een succesvolle blog, en youtube kanaal te hebben!
    het is goed dat je het opnieuw probeerde, want nailthingsx is mijn favorite blog!♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei leuk, om je antwoorden te lezen!
    Waarom heet het eigenlijk liebester award?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!