zondag 14 juli 2013

Altijd op de hoogte zijn van de nieuwste artikels? - Bloglovin

Ik zat altijd al, met het idee dat veel mensen niet wisten dat er een artikel online stond. Daarom ging ik maar gewoon de nieuwste artikels tweeten. Ik heb nu iets gevonden wat veel handiger is! Namelijk Bloglovin! Veel van jullie zullen het al kennen, maar voor mij is het iets heel nieuws! 
Bloglovin is een super handig programma. De meeste blogs hebben bloglovin, je kunt een blog volgen, net zoals op Twitter. Zo zie je het gelijk als een blog die jij volgt een nieuw artikel online heeft gezet!

NailThingsx is nu ook te volgen op Bloglovin! Ik zou het leuk vinden als je me volgt op Bloglovin! De eerste die mij via Bloglovin volgt, krijgt een 'follow back'! Als je geen blog hebt, bedank ik je op een andere manier! Laat hier onder even weten, als jij de eerste bent, die mij volgt op Bloglovin, dan check ik even of het klopt, en krijg je je 'bedankje'.

Iedereen kan Bloglovin gebruiken, blog of niet, je kunt Bloglovin gebruiken! Het werkt super simpel, de blogs die jij het leukste vind om te lezen, kun je volgen zodat je altijd ieder artikel ziet, die nieuw online komt! 

Nu hoef je nooit meer op twitter te kijken of ik een nieuw artikel online heb gezet, je kijkt even snel op Bloglovin, en je weet het!
Klik hier om mij te volgen op Bloglovin!
Heel erg bedankt voor het volgen <333
xx Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!