maandag 15 juli 2013

Mededeling - 4 Daagse

Ik heb even een mededeling voor jullie!
Zoals jullie heel misschien wel weten, loop ik de 4 daagse dit jaar ook weer mee!
Ik ga proberen om aan het eind van de middag een artikel online te zetten, maar het kan zijn dat dit niet lukt.
Wel ga ik iedere dag stukjes filmen, en dit vrijdag middag/ avond, een geheel maken en op Youtube zetten! Zo kunnen jullie een beetje ervaren, wat ik allemaal mee maak, en hoe het is als je de 4 Daagse loopt!

Voor de mensen die het willen weten: ik loop 30 km, samen met mijn vader. Ik doe er 6 uur over, om dit te lopen. Ik loop met ongeveer 6 km/ per uur. Dit is voor iemand van mijn leeftijd best snel!
Het kan dus zijn, dat aankomende 4 dagen, de artikels later, of helaas niet online komen, maar ik ga heel erg mijn best doen om toch iedere dag een artikel online te zetten!


Iedereen bedankt voor het succes wensen!
Love You all, kiss Anouk

------------------------------------------------------------------------------------
Volg jij NailThingsx ook al op Bloglovin, om op de hoogte te blijven van de nieuwste artikels? Zo nee, klik dan snel hier om mij te volgen!


1 opmerking:

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!