dinsdag 2 juli 2013

Miss Spory - Metal Flip

Een paar dagen terug, hebben jullie mijn shoplog van de Etos kunnen zien. Ik liet onder andere 2 lakken zien van de Metal Flip collectie. Vandaag laat ik jullie de swatches zien van de lakken! De lakken die ik aan jullie laat zien, zijn nummer 020 en 040! Ik ben erg tevreden over deze lakken, dus als je benieuwd bent, wat ik van deze lakken vind, lees dan zeker even veder, voor meer informatie, mijn mening en natuurlijk swatches!

 



020, is de paarse lak. Ik ben zelf een beetje teleurgesteld over de dekking van deze lak. Het is te begrijpen dat de lak niet in 1x dekt, maar ik vind de dekking erg tegenvallen. Ik heb uiteindelijk 3 redelijke lagen aangebracht. Ik vind het uiteindelijk een super mooie lak! Ik kan er uren naar kijken, door de vele kleuren die ik er in zie. Ik heb de kleuren zo goed mogelijk geprobeert te fotograveren, maar dat is met 'metalen' kleuren nog erg lastig!


040, is de donker paars/ donker groene lak. Ik heb de lak lang bekeken, maar ik kan er niet uitkomen, welke kleur het nu precies is. De dekking van deze lak, is in tegenstelling van 020, geweldig! Deze lak heb ik met 1 laag, dun aangebracht.
Zoals je kunt zien, dekte deze lak al gelijk super!
Ik vind het een hele mooie lak, maar ik bewaar hem nog even tot de herfst/ winter. Ik vind hem voor de zomer namelijk te donker.
Vooral deze lak, was een hele klus, om mooi op de foto te krijgen. Zelf vind ik dat de foto's wel goed gelukt zijn :)





Ik ben zeer tevreden over de Metal Flip lakken van Miss Sporty, en ik raad ze zeker aan. 
De Metal Flip collectie, bestaat uit 4 lakken. Bij mijn Etos, waren er 2 lakken al uitverkocht. Zodra ik deze bij de Etos zie liggen, koop ik ze ook. 
De Metal Flip lakken, kosten per stuk €2,50, en ze zijn bij de meeste Etos filialen te koop. Niet ieder filiaal verkoopt Miss Sporty.

xx Anouk







1 opmerking:

  1. Oeeeh! Die donkere is mooooooooi <3
    Mijn Etos verkoopt geen miss sporty, dat is echt stom...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!