dinsdag 2 juli 2013

Nagellak Remover Pads van de Action

In mijn vorige shoplog van de Action, konden jullie zien, dat ik de nagellak remover pads zonder aceton had gekocht, voor op vakantie. Ik heb ze gisteren natuurlijk even getest, of ze wel echt werken, aangezien ze maar €0,99 kosten, voor 2 doosjes met 30 'pads' erin. In totaal, kun je dus 60x je nagellak eraf halen, voor maar 1 euro! Tot mijn grote verbazing, ben ik super tevreden over deze nagellak remover pads! Daarom wil ik jullie er vandaag wat meer over vertellen.
 
Ik dacht toen ik ze kocht, het is echt flut kwaliteit, maar laat ik het toch maar mee nemen, en wat ben ik blij dat ik ze heb mee genomen! 
De pads doen hun werk goed, maar dan zit er wel een voorwaarde aan vast. De pads kunnen alle nagellak eraf halen, maar als je er een topcoat over heen hebt zitten, maken de pads geen schijn van kans tegen over de topcoat. Ik kwam hier achter, toen ik de pads ging testen. Eerst haalde ik de nagellak eraf van mijn teennagels. Op mijn teennagels gebruik ik nooit een topcoat, dus het ging er super makkelijk van af. Een paar dagen later, wilde ik de nagellak van mijn 'hand nagels' af halen. Hier zat wel een topcoat over heen, en daarom ging de nagellak er niet af. 


Veel mensen zullen dit niet fijn vinden, maar ik vind het super, voor als ik swatches heb gemaakt! Meestal als ik een swatch maak, haal ik het er daarna weer af, dus gebruik ik geen topcoat. Nu zijn de pads super ideaal, want ze zijn super goedkoop, en werken gewoon goed. Zo bespaar ik veel nagellak remover!

Er zit natuurlijk wel weer een nadeel aan deze pads. Tot mijn grote verbazing, is er maar 1 nadeel van deze pads, en dat is dat je ze niet mee kan nemen op vakantie. Ja, je kan ze wel mee nemen, maar dan moet je geen topcoat over je nagels heen doen, anders krijg je het er niet meer vanaf!
Ik neem voortaan alleen nog maar een base coat (de remover pads, halen de base coat er ook af) en wat gekleurde lakken mee, en natuurlijk de remover pads! 
Op vakantie doe ik niet veel met mijn handen, dus gaat de nagellak er minder snel vanaf, dus kan ik gemakkelijk mijn nagels lakken, zonder topcoat!





Ik ben erg tevreden over deze pads!
Wat vinden jullie van deze enorm budget remover pads?
xx Anouk

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hopelijk heb je een leuke dag!
    xxx Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!