zaterdag 30 maart 2013

ραѕєη

Hoi!

Morgen is het eerste paasdag, en overmorgen is het tweede paasdag.
Ik ben niet van plan, om met pasen, artikels voor jullie te maken. Sorry hier voor, maar ik hoop dat jullie het begrijpen!
Er komen dus 2 dagen geen nieuwe artikels op NailThingsx.









Ik snap dat veel mensen dit bericht nu ook op hun blog gaan zetten, maar hou er wel rekening mee, dat het niet leuk is, als je het precies het zelfde maakt als mij. 
HET PLAATJE MAG JE NIET KOPIËREN!

Iedereen, een super fijne pasen gewenst!
xxx

2 opmerkingen:

  1. Hey!
    ik ben die @tarahtara van Twitter :)
    leuke blog heb je, om nog meer (vaste) bezoekers te krijgen heb ik een tip: voeg de gadget "volgers" toe, hij is te vinden als eerste gadget bij 'meer Google gadgets'
    Veel succes met je blog!
    Liefs, Tara

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!