woensdag 27 maart 2013

вαккєη: ∂я σєткєя ναηιℓℓє єη cнσcσ, zαcнт єη ℓυcнтιg

Hee!
Even een lekker kort artikeltje!
Over taart!


Ik heb gisteren een heerlijke taart gemaakt, met behulp van Dr. Oetker! 
Ik heb de nieuwe taart gemaakt, Zacht en Luchtig, Vanille en Choco! 
Ik maak nog een foto, en ik zet hem dan bij het artikel!

Over de taart Dr. Oetker heeft een nieuwe mix om taart te maken. Ik zag hem liggen, en ik hem hem gelijk mee genomen! Het enige wat je er zelf bij moet doen, zijn 3 eieren, 200 ml slagroom en 1 eetlepel melk. De rest zit al in het pak.
Hij is erg makkelijk te maken. Je keuken word ook niet gelijk helemaal vies.
Hij is super lekker, en als je een keer een lekkere taart zoekt, die je makkelijk kan maken, neem dan de Dr. Oetker Zacht en Luchtig, Vanille en Choco!

Tip voor als jij hem ook gaat maken! Er staat op, doe de helft van het beslag in de bakvorm. Doe iets meer dan de helft erin. De rest word namelijk chocolade. Bij mij is hij nu helemaal bruin, met af en toe een klein beetje vanille. 



Dit was even een kort artikeltje over mijn heerlijke taart van Dr. Oetker! 
Klik hier om naar het filmpje te gaan. In het filmpje, zie je hoe ik de taart maak!
xxx

2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK heb de taart ook een keer gemaakt. LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE! Zo lekker<3

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!