vrijdag 29 maart 2013

тяιη∂ ~ вℓυє ℓαgσση

 



Hey!

Vandaag laat ik aan jullie zien: Blue Lagoon van Trind! 
Kijk je mee naar deze super mooie lak, uit de Paradise Island collectie?



De Blue Lagoon nagellak, hoort bij de Limited Edition, Paradise Island van Trind. De nagellak heet Blue Lagoon, en heeft nummer CC188.

De nagellak dekt erg goed. Na 1 laag, is hij al mooi, maar zelf heb ik er 2 lagen op gedaan. In het flesje zie je, als je hem in de zon houd, heel veel kleine blauwe glittertjes. Ik was benieuwd of je dit ook op je nagel zou zien, en ja! Als ik mijn handen gewoon 'recht' hou, heb ik gewone blauwe nagels, maar zodra ik ze richting de zon hou, zie je allemaal kleine glittertjes! Super leuk dus! Ik vind het een hele mooie kleur. Ik ben zelf erg benieuwd hoelang hij blijft zitten. 

Ik vind het een fijn kwastje om mee te werken. Hij is niet super bijzonder, maar hij lakt wel fijn.
Zelf vind ik de dop echt super fijn in de hand liggen. Een heel groot plus punt van Trind! De dop is best lang, en heeft een bijzondere vorm. Zelf zat ik te twijfelen, of dit wel handig zou zijn. Ik vind Trind echt heel fijn lakken. 

 




Dit is mijn eindresultaat:

Op de foto komt de kleur iets donkerder over. 
In het echt is hij iets lichter.










Deze nagellak is te koop voor €9,95, en dan zit er 9 ml in.
Ben je opzoek naar een nagellak merk, die je nog niet kent, en die super goed is? Kijk dan een keer naar het merk Trind!

Ik vind het een super mooie kleur, en jij?
xxx

1 opmerking:

  1. Heb je deze zelf gekocht? Of heb je deze aangevraagd,als dat zo is hoe heb je dat dan gedaan? -xx- Jade

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!