vrijdag 22 maart 2013

ρυяє ιcє ηαgєℓℓαк

Hey
Vandaag ga ik jullie wat vertellen over 2 nagellakjes, van het merk Pure ICE. Pure ICE, is een Amerikaans nagellak merk.
Kijk je mee?


Sommige webshops verkopen Pure ICE, maar mijn nagellak komt echt uit Amerika. Mijn oom woont in Amerika, en hij had mij onder andere deze 2 Pure ICE nagellakjes gegeven. 
Ik vind het hele fijne en goede nagellakjes, dus ik ga jullie er iets over vertellen. Vandaag bespreek ik met jullie: Wild Thing (de groene lak) en Spit Fire (de glitter lak)



Ik vind Pure ICE hele fijne en goede nagellak.
Laten we beginnen, met Wild Thing. Wild Thing is een hele mooie appeltjes groene kleur. Hij is mooi te combineren met nailart. Het is een mooi kleurtje voor ieder seizoen. Zelf draag ik hem het meeste rond de lente/ zomer. Hij geeft hele goede dekking, met 1 laag is hij al mooi.

Ik heb best veel glitter nagellak, maar toch vind ik Spit Fire de fijnste en beste. Deze glitter nagellak heeft hele goede dekking, en blijft erg lang zitten. Zelf heb ik met glitter nagellak, dat ik het er erg moeilijk af kan krijgen. Spit Fire, gaat er ook niet heel makkelijk vanaf, maar wel beter dan de normale glitter nagellak. Ik gebruik ongeveer 1 watje voor 5 nagels, het watje is dan niet gelijk helemaal kapot, zoals bij andere wel is.

Hier zie je dat ik de nagellak op heb:


Op mijn linker vinger, heb ik 1 laag Wild Thing op, met daar over heen, 1 laag Spit Fire.
Op mijn middelste vinger, heb ik alleen 1 laag Spit Fire op mijn nagel. 
Op mijn rechter vinger, heb ik alleen 1 laag Wild Thing op mijn nagel.

Je ziet dus, ze dekken allebei super goed in 1 laag!

Ook vind ik de kwastjes erg fijn lakken. Ze zijn niet de dik, maar ook niet te dun. 
Zo zien ze eruit:











Ik ben echt heel tevreden over de nagellak van Pure ICE, en ik vind het zeker een aanrader! 


Wat vind jij van Pure ICE nagellak?
Heb jij ook nagellak van dit merk?
Laat het hier onder achter!
xxx

2 opmerkingen:

  1. Wauw.. Die glitter lak is echt heeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook heel graag pure ice nagellak.
    Weet jij een (liefst nederlandse) webshop die pure ice verkoopt?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!