vrijdag 22 maart 2013

єѕѕєηcє ~ ℓιкє α נυмρ ιη тнє ρσσℓ

Hoi! 
Ik krijg van een aantal bedrijven, pers berichten. Ik heb er vandaag een gekregen van Essence. 
Essence, brengt half april 2013, een nieuwe geur uit, Like a jump in the pool.
Er zijn 5 verschillende geuren, en ik wil jullie er iets meer over vertellen!



De Essence eau de toilette, zal te koop zijn bij Kruidvat en Trekpleister, in Nederland en in België. Je kunt ze kopen in een flesje van 50 ml, en in een flesje van 10 ml. Voor 50 ml betaal je €6,99 en voor 10 ml betaal je €3,29.

De 5 geuren heten: Like a Jump in the pool, Like a trip to New York, Like a new Love, Like a day in a Candy Shop, Like a Girls' night out.

Ik vind de parfum er erg leuk uit zien. Ik ga er zelf een van kopen. Ik ben erg benieuwd naar de geur. Ik ga er dan denk ik ook een review over schrijven!

Welke vind jij er het leukste uit zien?
Zet het hier onder!
xxx

5 opmerkingen:

  1. hoe krijg je die persberichten binnen dann? X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij lijkt Like a day in a Candy Shop het lekkerste ruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg er waarschijnlijk een voor mijn verjaardag!
    Ik zag net deze blog artikel staan, en ik ben 26 maart jarig, en ik heb hem nu gevraagd voor mijn verjaardag aan mijn oma!
    Heel erg bedankt! Ik krijg nu, dankzij jou een super lekkere parfum!
    Dankjewelll!!! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,
    Hoe krijg je die persberichten binnen?
    Leuke blog!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!