donderdag 21 maart 2013

υηвσχιηg єηνєℓσρρєηℓαη∂

Hey!
Ik heb gisteren een pakket ontvangen van Enveloppenland. Dit is een webshop, die allerlei soorten enveloppen verkoopt. Ik mocht er 3 uitkiezen. Ik heb 3 leuke kleurtjes uitgekozen, zodat ik ze kan gebruiken voor winacties! 

 
In deze mega envelop kwamen mijn enveloppen.


Zoals je ziet, hij is echt heel groot! 
Ik heb 3 enveloppen opgestuurd gekregen.

De eerste is een grote, best harde baby kleur roze envelop. Enveloppenland noemt deze envelop, Brievenbus envelop. Ik heb het A4+ formaat. 

De 2e is een grote, minder harde, gouden kleur envelop. Enveloppenland noemt deze envelop, een Verzend envelop. Zelf zou ik de namen van envelop 1 en 2 omwisselen, omdat ik de roze eerder een verzend envelop vind. Ook dit is een A4+ formaat.

De 3e, en laatste, is een lila kleur, luchtkussen envelop. Een luchtkussen envelop, is een envelop, is een envelop, die van de binnenkant helemaal gevuld is met bubbeltjes plastic. De randen zijn helemaal bubbeltjes plastic, dus het is ideaal, om er iets breekbaars in te versturen. Dit is een A3+ formaat, maar hij heeft het zelfde formaat, als de andere 2 enveloppen.

Zo zien de enveloppen eruit:
 Ik vind de enveloppen er leuk uit zien, en erg leuk voor een winactie!
Wat vind jij er van?
xxxx

3 opmerkingen:

  1. Als je hierin een pakketje krijgt word t vanzelf een feestje. Dit maakt het wel af ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra vd. Berg24 maart 2013 om 14:10

    Mooie enveloppen!
    Wat Angela ook al zei, met z´n pakketje word het vanzelf een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier bij de reactie's weten, wat jij van dit artikel vind!